Travel agency Perla | tel/fax. 00385(0)23 600 003 | gsm. 00385 (0)98 836 164 | e-mail. info@perla-pag.hr | GPS. 44°26'49.0"N 15°03'21.4"E
Start your vacation on the island of Pag

Accommodation, trip, outdoor activities?

Politika zaštite osobnih podatka klijenata


UVODNE ODREDBE

Turistička agencija Perla pridaje posebnu pažnju zaštiti osobnih podataka svojh klijenata, u skladu s najboljom poslovnom praksom i važećim hrvatskim i europskim propisima, uključujući i Opću uredbu o zaštiti podataka (Uredba (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016.)

Cilj ove politike je pružiti svim zainteresiranim stranama sve potrebne informacije o načinu obrade i zaštite osobnih podataka i pravima koje klijenti u vezi obrade osobnih podataka imaju.


PODRUČJE PRIMJENE

Politika se primjenjuje na sve osobne podatke klijenata koje Turistička agencija Perla prikuplja i obrađuje i podataka koje prikupljaju i obrađuju partneri TA Perla u ime i za potrebe TA Perla.

Klijentom se smatra osoba koja je od TA Perla zatražila uslugu ili ponudu za uslugu.

Osobni podatak je svaki podatak koji se odnosi na pojedinca čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi (Članak 4. Opće uredbe o zaštiti podataka).

Obrada podataka znači svaki postupak ili skup postupaka koji se obavljaju na osobnim podacima ili na skupovima osobnih podataka (Članak 4. Opće uredbe o zaštiti podataka).


NAČELA OBRADE OSOBNIH PODATAKA

Zakonita, poštena i transparentna obrada

Podatke obrađujemo u skladu s važećim zakonima koji se odnose na obradu osobnih podataka i u skladu s najboljom poslovnom praksom zaštite podataka.

Obrada u skladu sa svrhom prikupljanja podataka

Prikupljene podatke obrađujemo samo u skladu sa svrhom za koje su ti podaci prikupljeni.

Ograničenje količine podataka

Prikupljamo i obrađujemo samo one podatke koji su nužni za postizanje svrhe obrade.

Točnost podataka

Posebnu pažnju pridajemo točnosti prikupljenih podataka. Korisnik u svakom trenutku ima pravo uvida u podatke i ispravka svojih podataka.

Ograničavanje vremena obrade i čuvanja podataka

Podatke obrađujemo i čuvamo samo onoliko dugo koliko je potrebno za ispunjenje svrhe za koju su podaci prikupljeni ili koliko nalažu primjenjivi propisi.

Sigurnost osobnih podataka

Pridajemo najveću moguću pažnju sigurnosti osobnih podataka. U tome nam pomaže sustav upravljanja kvalitetom poslovanja potvrđen ISO 9001 certifikatom i interne sigurnosne procedure.


PRAVA KLIJENATA

U skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka, klijent ima sljedeća prava:

Pravo na pristup podacima

Klijent ima pravo dobiti potvrdu obrađujemo li njegove osobne podatke, te ako obrađujemo, ima pravo dobiti sljedeće informacije: informaciju o svrsi obrade, o kategoriji osobnih podataka koje obrađujemo, o primateljima ili kategorijama primatelja podataka koje obrađujemo, o predviđenom razdoblju u kojem će podaci biti pohranjeni ili kriterijima za utvrđivanje tog razdoblja, o pravu da zatraži ispravak, brisanje i ograničenje obrade podataka, o pravu na podnošenje tužbe nadzornom tijelu, informacije o sustavu za automatizirano odlučivanje, poput izrade profila, o zaštitnim mjerama ako se podaci prenose u treću zemlju.

Pravo na ispravak i brisanje

Klijent ima pravo ishoditi ispravak netočnih podataka.

Klijent ima pravo ishoditi brisanje podataka, osim ako su podaci nužni za svrhu za koju su prikupljeni ili ih je potrebno čuvati prema važećim zakonskim propisima.

TA Perla ima obvezu obavijestiti klijenta o promjeni ili brisanju podataka napravljenih na zahtjev klijenta.

Pravo na ograničenje obrade

Klijent ima pravo ishoditi ograničenje obrade podataka, pod uvjetima definiranima u Općoj uredbi o zaštiti podataka.

TA Perla ima obvezu obavijestiti klijenta o ograničenju obrade napravljenom na zahtjev klijenta.

Pravo na prenosivost podataka

Klijent ima pravo zaprimiti podatke koje nam je dostavio u strukturiranom, uobičajenom i strojno čitljivom formatu, te ih prenijeti drugom voditelju obrade bez ograničenja.

Pravo na prigovor

Klijent ima u svakom trenutku pravo na prigovor na obradu osobnih podataka.

Klijent ima u svakom trenutku pravo na prigovor na izravni marketing, u kom slučaju podatke više nećemo koristiti u tu svrhu.

Automatizirano donošenje odluka uključujući izradu profila

Klijent ima pravo da se na njega ne odnose odluke temeljene na automatiziranoj obradi, uključujući izradu profila.


NAČIN PRIKUPLJANJA OSOBNIH PODATAKA

Podatke o svojim klijentima prikupljamo na sljedeće načine:

Prikupljanje podataka u poslovnicama

Prilikom izrade rezervacije ili ponude, tražimo od korisnika osobne podatke potrebne za rezervaciju ili ponudu.

Korisnik svoje podatke može ostaviti osobno, ili u ime korisnika to može napraviti druga osoba, ili nam korisnik podatke može javiti telefonom ili mailom.

Prikupljanje podataka putem weba

Na našim web stranicama prilikom izrade rezervacije ili upita za ponudom, prikupljamo podatke potrebne za izradu rezervacije ili ponude.

Klijent nam podatke dostavlja putem obrasca na web stranicama.

Privola klijenta

Privola klijenta znači svako dobrovoljno, posebno, informirano i nedvosmisleno izražavanje želja ispitanika kojim on izjavom ili jasnom potvrdnom radnjom daje pristanak za obradu osobnih podataka koji se na njega odnose (Članak 4. Opće uredbe o zaštiti podataka).

Bez privole klijenta nikad nećemo upotrebljavati osobne podatke klijenta ni u kakve svrhe za koje je prema važećim propisima nužna privola.


VRSTE OSOBNIH PODATAKA KOJE PRIKUPLJAMO

Prikupljamo samo one podatke koji su nužni za izvršenje svrhe prikupljanja podataka i u skladu s važećim zakonskim propisima.

Podaci koje prikupljamo su: ime i prezime, datum rođenja djece radi ostvarivanja popusta, broj telefona i e-mail adresu radi kontakta, lokacija, spol, državljanstvo, broj putovnice ili drugog odgovarajućeg osobnog dokumenta tamo gdje je to potrebno radi izvršenja zakonskih obveza (npr. kod prelaska granice), broj kredine kartice ili podatke o drugom sredstvu plaćanja.

Zbog prirode putničkih usluga može se dogoditi potreba za obradom posebno zaštićenih kategorija osobnih podataka koji otkrivaju, primjerice, vjerska ili filozofska uvjerenja, članstvo u sindikatu i podataka koji se odnose na zdravlje klijenta i to isključivo u svrhu izvršenja ugovora između TA Perla i klijenta, odnosno obavljanja radnji koje prethode sklapanju ugovora. Smatrat će se da je klijent koji je TA Perla dao podatak iz posebne kategorije osobnih podataka time izričito iskazao svoju privolu na obradu takvih podataka.


SVRHA PRIKUPLJANJA OSOBNIH PODATAKA

Osobne podatke prikupljamo u sljedeće svrhe:

Radi izvršenja ugovora ili pripreme za izvršenje ugovora

Osobne podatke prikupljamo kako bismo mogli izvršiti uslugu prema klijentu ili kako bismo mogli napraviti ponudu za uslugu klijentu.

Radi obavještavanja korisnika o uslugama i proizvodima

Ako je klijent dao privolu, podatke klijenta možemo upotrebljavati kako bismo klijenta upoznali s našim uslugama i proizvodima koji mogu biti zanimljivi klijentu.

Za interne potrebe

Podatke klijenta čuvamo kako bismo zaštitili legitimne interese klijenta ili naše legitimne interese, a u skladu s važećim zakonskim propisima. To na primjer može uključivati čuvanje podataka klijenta kako bismo na najbolji način mogli odgovoriti na eventualne prigovore klijenata, upotrebu podataka klijenata radi sprječavanja, otkrivanja i procesuiranja zloupotreba na štetu klijenata ili TA Perla, osiguravanja sigurnosti zaposlenika, klijenata, proizvoda i usluga TA Perla, kreiranja usluga i ponuda koje odgovaraju potrebama i željama klijenata, osiguravanja vrhunskog korisničkog iskustva, personalizirane korisničke podrške, istraživanja i analize tržišta, optimizacije prodajnih kanala itd. Telefonski razgovori korisnika i djelatnika TA Perla mogu biti snimani i dalje se upotrebljavati u svrhe unaprjeđenja kvalitete rada djelatnika TA Perla, rješavanja mogućih prigovora klijenata kao i u sigurnosne svrhe, o čemu će klijent biti obaviješten prije početka razgovora. Pravna osnova za obradu podataka u ove svrhe jest legitiman interes TA Perla, osim kad su od tog interesa jači interes ili temeljna prava i slobode koje zahtijevaju zaštitu podataka klijenta i/ili pravna osnova zaštite ključnih interesa klijenta ili druge fizičke osobe. Iznimka su slučajevi kada je pravna osnova privola.

U svrhu ispunjenja zakonskih obveza

Na temelju pisanog zahtjeva utemeljenog na važećim propisima, TA Perla je nadležnim državnim tijelima (npr. sudovima, policiji, turističkoj inspekciji itd.) obvezan dostaviti ili omogućiti pristup određenim osobnim podacima klijenata.

Pravna osnova za obradu podataka u ove svrhe jest ispunjavanje zakonskih obveza TA Perla.


PROSLJEĐIVANJE PODATAKA TREĆIM STRANAMA

Podatke klijenata prosljeđujemo trećim stranama u sljedećim slučajevima:

U svrhu izvršenja ugovora ili priprema za izvršenje ugovora s klijentom

Podatke prosljeđujemo trećoj strani kad je to potrebno da bismo klijentu pružili ugovorenu uslugu ili tražene informacije. To na primjer uključuje slanje podataka klijenta hotelu ili prijevozniku, kada je to potrebno da bi se izvršila usluga ili napravila ponuda za uslugu.

Kada je korisnik dao privolu

Podatke prosljeđujemo trećoj strani ako je to potrebno za svrhu za koju je korisnik dao izričitu privolu.

Kada za obavljanje pojedinih poslova angažiramo podizvođače

Ako za obavljanje pojedinih poslova angažiramo podizvođače kao izvršitelje obrade, u tom slučaju prosljeđujemo osobne podatke podizvođaču. Pritom koristimo podizvođače isključivo s prostora EU i ti podizvođači rade isključivo po nalogu TA Perla i po ugovoru sklopljenom s TA Perla, što osigurava mjere zaštite podatka kao da podatke obrađuje TA Perla.


ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

U svrhu zaštite osobnih podataka svojih klijenata koristimo najbolje poslovne prakse u području turizma i informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Kontinuirano prilagođavamo naše interne procese kako bismo postigli optimalnu razinu zaštite osobnih podataka. Pritom koristimo različite organizacijske mjere i tehnička sredstva zaštite podataka korisnika od neovlaštenog uvida, promjene, gubitka, krađe ili druge zloupotrebe podataka.


KONTAKT

Klijent može ostvariti svoja prava iz Opće uredbe o zaštiti podataka podnošenjem zahtjeva na adresu elektroničke pošte This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Ako klijent sumnja na povredu svojih osobnih podataka, može poslati prijavu na adresu elektroničke pošte This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Klijent također može prijavu podnijeti Agenciji za zaštitu osobnih podataka.

Izmjene, dopune i prijelazne odredbe Politike

Politika stupa na snagu i počinje se primjenjivati na dan objave te je dostupna na internetskim stranicama i na prodajnim mjestima TA Perla. O mogućim izmjenama i dopunama Politike klijenti će biti pravovremeno obaviješteni, uključujući i putem objave na internetskim stranicama. Pravo na prenosivost osobnih podataka, brisanje podataka i ograničenje obrade osobnih podataka klijent ima najkasnije od početka primjene Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka, tj. od 25. svibnja 2018. godine.

U Pagu, 24.05.2018.

Turistička agencija Perla

In accordance with the new Law on the Provision of Services on Tourism and Article 21, to whose official supervision is the activity of a travel agency subject, ie whose data are the agencies obliged to publish on their websites?

State Inspectorate, Tourist Inspectorate, Šubićeva 29, 10 000 Zagreb.

Dear Guests,
the following conditions, advice (which will give you a holiday without unexpected surprises) and house rules are part of the contract between you and Perla Travel Agency.

1. Booking
The Booking of your travel arrangements would be either via the internet or directly in our office.
1. 2. If you are booking via internet, the travelling conditions are accepted without your signature. We therefore ask you kindly to familiarize yourself with our conditions.
1.3. The booking via internet should be done as follows:
If you have found something that is of interest to you from our program, then just fill in the booking form with your details, or just let us know your wishes and we will do everything for you. The completed form can then be emailed or faxed to us.
It will take us about 3 days to complete the booking for you.

2. Payment
The prices in our offer differ for each object and are advertised in each separate accomodation. The prices in Euro are just for your information, the currency in Croatia is Kuna and we accept cash payments in Kuna or credit cards.
Holiday units/Holiday homes/Rooms/Excursions
If you agree with our booking offer, you are required to pay, as an bank money transfer on our banking account, a deposit of 30% of the full price for accommodation or excursions.However when booking accommodation the minimum payment must be equal to at least 3 nights of your booking. You are required to pay the full price of your travel arrangement at the latest one day after arrival. We accept the following payment options: Cash in Kuna and credit cards (Mastercard, Visa, Visa electron, Maestro).

3. Stays less than 4 days
30% extra charge for stays from 2-4 days

4. Cancellation - private accomodation

  • up to 61 days before commencement of your booking, the guest can cancel. The deposit held by the travel agency Perla Travel will be deposited back onto the account of the guest minus 20% of the booking deposited. The bank fees for the transfer must be paid by the guest.
  • from the 60th until the 45st day before commencement of your booking, the travel agency will keep 15% of the full amount of accommodation costs. The remaining deposit will be transferred back to the guest. The bank fees for the transfer must be paid by the guest.
  • from the 44 th to the first day before commencement of your booking, you will lose the full price of the booking deposited to the travel agency.
  • In case of cancellation, the guest can find a new person to take over his booking. However the guest has the responsibility to inform the travel agency about the swap, so that we can make a new voucher. You will not have to pay any extra fees for the changing of the voucher.
  • In case of No Show or a cancellation on the date of arrival, guests willbe charged the entire amount (100 %) of accommodation costs
  • Only cancellations in writing will be accepted, please fax or email. Please let us know your booking number.

5. Early Departure
If you depart earlier then your booking, you have no right to a refund. In special circumstances a refund can be negotiated.

7. Complaints
The guest has the responsibility to inform the travel agent about any complaints immediately when they arise. The travel agent will rectify the problem within 24 hours of notification. If this is not the case, the travel agent will have to refund the guest the amount of money which equals the complaint. If the guest does not inform the travel agency immediately after arising of the problem, he is not entitled to any compensation.

To prevent any misunderstandings and to make sure that your stay will be pleasant, please read the rules of private accommodation. When checking in, it is implied that you are familiar with and agree with them, and that you will fully adhere to them. Violation of house rules can result in the cancellation of the reservation, and charging the full amount of the price of the accommodation regardless of the shorter stay.

1. Upon arrival, submit identification documents of all guests to the tourist agency for registering. The documents must be returned to you within 24 hours.

2. The expenses of the rent of accommodation are paid in person to the agency, if the reservation doesn't say otherwise. Payment is done in Kuna or with credit cards.

3. From 11 p.m. to 7 a.m. is the period of night rest, so please don't disturb the host and his or her neighbours, and other guests in the house.

4. At the day of the departure, you are required to leave the room until 10 a.m. so that it can be cleaned and prepared for other guests. Staying in the apartment after that time unconditionally entails payment of 50 % of the daily rent without the possibility of further stay in the accommodation unit.

5. Please take good care of the rented room or apartment, and turn of electric appliances and taps. Do not leave the air-conditioner on if there is no need for it, for example, while you are out of the apartment, and do not use it with open windows and doors.

6. The guest who causes damage to property on purpose or by accident will have to make restitution for the full amount of damage. At the day of departure, the guest is obliged to invite the host to check in guest presence all rooms and house appliances to prove that they are not damaged. Only then is the guest allowed to depart. All unreported damages will be claimed afterwards in a lawsuit against the guest.

7. The host will change your towels and bed linen every 7 days. The guest is responsible for cleaning of the apartment.

8. The guest is not allowed to bring easily inflammable and explosive materials and objects with a strong or unpleasant smell into the apartment. Moreover, the guest cannot bring electric appliances without the host's permission. The power consumption included in the price of accommodation does not include uncommon additional appliances that use electricity, and for every appliance found in the apartment, additional expenses will be charged in accordance with the estimated power consumption, regardless of whether they have been used or not.

9. Pets are allowed only with the permission of the host. Bringing pets without prior announcement in the reservation is not allowed, and the apartment owner and the agency have the right to cancel accommodation.

10. The host is not responsible for the guest's belongings, but will do anything in his or her power to protect and warn the guest of possible dangers.

11. The host has no right to enter the rented apartment or use the guest's personal belongings without prior announcement to and permission from the guest. The host can enter the apartment in the absence of the guest only when there is reason to believe that the apartment or guest is in danger or that the guest violated the house rules.

12. It is strictly forbidden to bring persons who are not users of accommodation into the room or apartment. In case unregistered persons or persons that are not announced during reservation are found in the room, the host and agency have the right to cancel accommodation.

Thank you for you're understanding and your cooperation.

Perla travel agency wishes you pleasant stay on our Island!


If you arrive after 18.00 hrs, please make sure you inform your travel agent Telephone 00385 98 836 164


The key will be handed to you during our office hours. Should you arrive outside our office hours, please contact our 24 hour telephone service. If departing guests leave the accommodation late (regular departure is normally 10 pm) you should be able to get to your rooms at 14.00 hrs, as our cleaners need some time to clean them to your satisfaction.


Units: unit cleaned at your arrival and departure Towels changed weekly Bed linen changed weekly If your apartment is not sufficiently clean at your arrival, we ask you to get into contact with your travel agent immediately. The dishes have to be cleaned by yourself before your departure.


In private apartments there are normally no cots available. If you need a cot for your child, please let us know when you make the booking. There will be an extra fee charged.


Like anywhere else, burglaries can happen. For this reason we recommend you to hire a safe (if available). Perla Travel Agency is not responsible for stolen goods.


The following credit cards are widely accepted in hotels and restaurants: Visa, Eurocard, American Express and Mastercard.


Many resorts and apartments in Croatia do not allow pets. Please inform yourself before your journey, if at your particular accommodation pets are allowed. You definitely have to mention your pet at your booking and payment for the extra fee can be made at your arrival. Hygiene reasons prohibit the pets to be taken to restaurants, the swimming pool and at the beaches.


Every kitchen/kitchenette is equipped with a refrigerator, a cook top with 2 or 4 cooking plates, crockery, cutlery and cooking utensils. Please inform us immediately at your arrival of any missing cutlery, crockery or utensils. You will have to buy or bring your own dishwashing liquid and toilet paper.


Tips are always welcomed by your tour guides, in restaurants or hotels, especially if you liked the service you were getting. When paying your bill at a restaurant, it is customary to leave an extra 5 – 15 % of your bill on the plate for your waiter as a little “Thank you”.


If you take advantage of out of season specials, it might happen that the entertainment at these times is not as varied as in the main season. The advantage of that is that you have no crowded beaches or restaurants, as there are not so many people around.


At your arrival you will be greeted by our travel agency personally and invited to our info meeting. You will also be looked after by our 24 hour telephone service Ph: 00385 98 836 164


Not all units or rooms have airconditioning or heating, so please make sure we now about your preference when you are making a booking, so we can make sure that you get what you need for your comfort.


According to Health organizations in Croatia, the water from the tap on the island Pag is drinking water. We would still recommend for children to buy the mineral water as an added precaution.


220 Volt


Many airlines have special deals to Croatia. The closest airports to the island Pag are: Zadar airport - Zemunik, Split airport - Kaštela The driving time from the airports to the Island of Pag is as follows: From airport Zadar to Pag about 45 minutes From airport Split to Pag about 2 hours


The Croatian currency is the Kuna (1 Euro= about 7.30 Kuna) Currency exchange is available in every hotel or village.


Our language is Croatian. But in the hotels and restaurants most staff speak English, German and Italian language.


We have middle European Summer time and therefore no time difference to Germany.

Follow us on Facebook Follow us on instagram Viber contact WhatsApp chat&call Contact us
This website uses cookies to improve your search and retrieval experience from our offer.

For more information on the EU regulation and the scope of the provision, see the Privacy Policy of Perla Travel Agency clients